ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک چیست : در کشور ما به لپ تاپ یا کیس های دست دوم و کارکرده استوک گفته می شود٬ اما تعریف واقعی کلمه چیز دیگری است. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت همراه ما باشید.
استوک stock در زبان انگلیسی به معنای کالاهای ذخیره شده یا انبار شده٬ معنی می شود اما در زبان فارسی استوک عموما دست دوم شنیده و خیلی از موارد حتی چند ساعت هم کارنکرده اند. برای مثال شرکت بزرگی مثل آمازون به مشتریان خود ۳۰ روز مهلت تست٫ پسند و تعویض میدهد.
اگر شما یک کاال از این شرکت بزرگ بخرید میتوانید در صورت عدم رضایت آن را مرجوع کنید٬ حال اگر شما آن کالا را تست کرده باشید یعنی از حالت آکبند در آورید و شرکت آمازون نتواند آن کالا را به عنوان کالا اکبند به فروش برساند دست به کاری دیگر میزنند. حال فرض بر این که تعداد این کالا های زیاد شده آن وقت چی؟

حال یک نوع دیگر هم استوک داریم٬ فرض کنید شرکت بزرگی برای ۱۰۰ نفر از کارکنانش یک مدل لپ تاپ را از شرکتی مثل اچ پی سفارش میدهد٬ حتما این شرکت در نظر میگیرد که شاید به کارمندانش افزوده خواهد شد یا شاید تعدا لپ تاپ ها بر اثر استفاده خراب شونددر نتیجه برای تعداد مورد نیاز کارمندانش سفارش میدهد حال به این موضوع با فرض سفارش ۱۵۰ عدد لپ تاپ چند عدد ب کارمندان و ۵۰۰ عدد به انبار شرکت میفرستد.
در تمام شرکت های بزرگ چیزی تحت عنوان چرخه جایگزینی اغلام فرسوده وجود دارد به این معنی که هر سال ۳۳ درصد از ارزش کالا مورد استفاده کم میشود در نتحیه در سال سوم ۹۹ درصد از ارزش آن ۱۵۰ لپ تاپ کاسته میشود این شرکت ها برای تداوم تولید سازنده اقلام و همچنین بروزرسانی اقلام فرد مورد نیاز کارمندان خود هر ساله یکبار سفارش جدید به شرکت تولید کننده می دهد. با این اوصاف با فرض کارکرده بودن ۱۰۰ لپ تاپ در ابتدا و ۵۰ لپ تاپ انبار شده ( فرض بر اینکه مورد استفاده قرار نگیرد) تعداد ۱۵۰ لپ تاپ برای فروش وجود خواهد داشت و طبق روال فرایند فروش به کشور های جهان سوم وارد کشور ما میشود که باز هم در این مورد ۱۰۰ لپ تاپ استفاده شده و ۵۰۰ لپ تاپ در حد اکبند در ایران فروخته خواهد شد.
البته تمام سعی مجموعه استوک لند این است که از بین این ۱۵۰ لپتاپ فرضی با الویت ۵۰ عدد کارنکرده تمیز ترین موارد برای تامیین و فروش به عزیزان هموطن است٬ ما مفتخر هستیم تا بهترین محصولات را برای شما جمع آوری کنیم و با ضمانت ۷ روزه تعویض و ۲ ماه گارانتی رایگان خدمتون تقدیم کنیم.

این شرکت های در جهان یک ترفند ساده برای فروش این سبک کالا ها دارند٬ آن ها این کالا هارا از طریق فرایند های مختلف به کشور های جهان سومی میفروشند که خیلی از این سبک کالا ها با عنوان استوک به ایران وارد میشوند. وقتی که به کشور ما وارد می شوند همواره این محصولات به صورت دستچین شده در فروشگاه هایی مانند استوک لند به فروش میرسند در واقع این محصولات حتما می بایست دارای هارد و باتری نو باشند چرا که هارد و باتری محصولات در مرور زمان فروسوده میشوند.

لپ تاپ استوک چیست ؟ لپ تاپ استوک به معنای لپ تاپ کم کارکرده و یا خاک خورده در ویترین فروشگاه های خارجی بوده و یا به مدت لپ تاپ استوک چیست بسیار کمی استفاده شده است . لپ تاپ های استوک دارای گرید ها و رده بندی های متفاوتی هستند از جمله رده بندی های به این گونه تشکیل میشود. لپ تاپ استوک چیست ؟

منظور از لپ تاپ استوک چیست

لپ تاپ استوک چیست و رده بندی آنها

رده ( گرید ) A :

لپ تاپ های این رده دارای وضعیت ظاهری بسیار تمیز مثلا لپ تاپ استوک چیست بوده و معمولا فاقد خط وخش می باشند ، حتی بعضی ها با کالا های نو فرقی ندارند  .این کالا ها کم کارکرد بوده و کارکرد کمتر از ۶ ماه دارند. و بلکه در مواقعی این لپ تاپ ها کارنکرده بوده و مدت طولانی در فروشگاه ها باقی مانده است و به فروش نرفته است عوامل این نفروختن ها نواسانات بازاری و در دید رس نبودن کالا و یا فروشگاه است ( هیچ دلیل کم بود وجه کمالات لپ تاپ نبوده است ) از این رو این لپ تاپ ها را لپ تاپ استوک گرید a مینامند .

 

خود گرید A به دسته های لپ تاپ استوک چیست

A+ و A++ تقسیم میشوند که در این دستگاه های علاوه بر نبودن خط و خش هیچ گونه تعییری در نو بودن کالا نبوده و کالا کاملا مشابه و در حد نو میباشد و تا زمانی ( در خود کشور فروشنده به جای نو فروخته میشود ) لپ تاپ استوک چیست

برای خرید لپ تاپ استوک ارزان هم میتوانید به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید.

رده ( گرید) B :

لپ تاپ های این رده دارای خط و خش ، ترک جزیی و کوچک و قابل گذشت هستند. خط وخش آن ها معمولا به چشم نمی آیند ،این کالا ها سالم و اصلی بوده و از نظر کارکرد ، عملکرد و  سالم بودن هیچگونه تفاوتی با محصولات درجه ی A ندارند . لپ تاپ استوک چیست

لازم به ذکر است لپ تاپ های استوک درجه ی B  قیمتی کمتر از لپ تاپ های  درجه A  دارند  و مقرون به صرفه تر هستند . لپ تاپ استوک چیست

ممنونم که تا انتهای این نوشته همراه ما بودید . لپ تاپ استوک چیست ؟ 

استوک لند مرجع فروش لپ تاپ استوک و دسته دوم

بعد از چند رو ز میگذره و علی از لپ تاپش راضیه البته نگم براتون منم وایسادم ببینم علی از لپ تاپش راضیه یا نه فهمیدم که آری خیلی هم راضیه , چون استوک لند بهش ۲ ماه گارانتی رایگان داده و ۷ روز مهلت تست و کلی شرایط خوب مثل یک کیف شکیل و زیبا و خود علی هم یه موس خریده بود که اصلا رو دست نداشت این پس و همه اینارو علی مدیون استوک لند است و منم دیگه توی این هفته پولم جور بشه یدونه میخرم . تجربه خرید لپ تاپ استوک

پس به این نتیجه رسیدیم که لپ تاپ استوک در واقع به لپ تاپ دست دوم تفاوت دارد و شما میتوانید در ابتدا به خرید لپ تاپ استوک به قیمت نیز توجه فرمایید استوک لند بهترین فروشنده لپ تاپ استوک با کیفیت در کشور با بهترین کیفیت و قیمت هم اکنون در وبسایت استوک لند, ممنونم که  تا انتهای این نوشته همراه ما بودید استوک لند بهترین فروشنده لپ تاپ استوک میتواند بهترین انتخاب کاربران عزیز وبسایت در خرید لپ تاپ استوک باشد.

 

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
دریافت مشاوره
پشتیبانی واتس اپ 09909469235
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟