ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

لپ تاپ اپن باکس چیست ؟

محمد بنادری
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
4/5 - (1 امتیاز)

لپ تاپ اپن باکس چیست : اپن باکس یا اوپن باکس به کالایی گفته میشود که جعبه آن باز شده باشد. در بسیاری از کشورهای اروپایی ، محصولات دارای ضمانت تعویض یک ماهه می باشند یعنی خریدار می تواند به هر دلیلی محصول خریداری شده را تا سی روز به فروشگاه یا وب سایت  بازگرداند. یا گاهی افراد در سفارش های اینترنتی با دیدن لپ تاپی بهتر، تصمیم به بازگشت لپ تاپی که تازه خریداری کرده اند می گیرند و یا مشتری سفارش لپ تاپ سفید می دهد اشتباها در سفارش مشکی برایش می آورند و یا بسته بندی در هنگام ارسال آسیب می بیند و  این امر باعث می شود لپ تاپ ها بازگشت داده شوند(بدون هیچ دلیل موجه و مشکل خاصی) اما شرکت های معروف و معتبر در جهان  رضایت مشتری برایشان مهم تر از سودشان است .

البته رقابت شدید در بین تولیدکنندگان نیز موجب ارائه آفرهای عالی جهت جلب مشتری می گردد. لذا نمایندگی ها یا وب سایت ها  بدون هیچ حرفی این لپ تاپ ها را پس می گیرند و این لپ تاپ ها تحت عنوان اپن باکس در بازار های دیگر و با قیمتی خیلی پایین تر به مشتریانی دیگر با ذکر عنوان اپن باکس عرضه می شود . این دستگاهها استوک ، رفرش و یا دست دو نیستند.

شاید برای شما هم به عنوان یک مصرف کننده یا خریدار جالب باشد.که ما در ایران براساس قانون تجارت که برای فروش های اینترنتی تهیه گردیده. ضمانت بازگشت هفت روز کالا را داریم. اگر مشخصات محصول ارسالی با محصولی که در سایت ثبت گردیده. مطابقت نداشته باشد. شما حق دارید. اون محصول را با ذکر دلیل به فروشنده عودت نمائید. هزینه ارسال هم بر عهده فروشنده می باشد. در هر صورت فروشنده مکلف هست.رضایت شما را جلب نموده یا هزینه واریزی را عودت نماید.

 

در مجموع لپ تاپ های اپن باکس بدلایل ذیل توسط خریداران عودت می گردد .

ایرادات جزئی که به راحتی می توان برطرف کرد اما مشتری، تخصص لازم در این زمینه را ندارد. مسائل سلیقه ای مثلا رنگ، اندازه، مدل و عدم پشتیبانی از برنامه و بازی های مورد نیاز ( در صورتیکه مشتری نتواند بازی و برنامه های مورد نیاز خود را روی لپ تاپ و موبایل خریداری شده نصب و اجرا کند، لپ تاپ یا موبایل را برمی گرداند و مدل بالاتری را خریداری میکند)

ایرادات فیزیکی جزئی از جمله خط  و خش، رنگ پریدگی و غیره که در حین حمل و نقل ایجاد می شود و نقشی در کارایی لپ تاپ و موبایل ندارد.

محصولات نمایشگاهی نیز که  برای مدت کوتاهی در نمایشگاه و یا ویترین نمایندگی ها قرار گرفته اند. این محصولات بعد از اتمام نمایشگاه، به شرکت باز گردانده می شود و دیگر تحت نام نو بفروش نمی رسد. این محصولات هیچ مشکلی ( فنی ، ظاهری و … ) ندارند و تنها به دلیل باز شدن پلمپ و خارج شدن از جعبه، با قیمت کمتر به عنوان اوپن باکس بفروش می رسند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

راهنمای نحوه تست لپ تاپ

تست لپ تاپ دست دوم و استوک

برای تست کامل لپ تاپ قبل از هر امری بهتر است کارتن لپ تاپ مورد نظر را ...
samtech
۲۱ بهمن ۱۴۰۰

لپ تاپ استوک چیست ؟

لپ تاپ استوک یا دست دو محصولاتی هستند .که توسط مشتری خریداری شده و از 24 ساعت ...
محمد بنادری
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

لپ تاپ ریفربیش یا رفرش چیست

لپ تاپ رفریبیش یا رفرش چیست  کلا به  لپ تاپ هایی رفرش  می گویند . که بدلیل ...
محمد بنادری
۱۵ بهمن ۱۳۹۸
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
دریافت مشاوره
پشتیبانی واتس اپ 09909469235
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟